راسل: مسی را هیچ گاه نخواهیم فروخت
♥our love leo & david♥
♥لیونل مسی♥داوید ویا♥

رییس باشگاه بارسلونا ابراز امیدواری کرد که مسی با پیراهن آبی اناری‌ برای همیشه از مستطیل سبز خداحافظی کند.


بارسلونا در فصل جاری رقابت‌های لالیگا با هدایت تیتو ویلانووا خیره کننده ظاهر شد و از 57 امتیاز ممکن 52 امتیاز را به دست آورد و بهترین نتیجه‌ تاریخ این لیگ در نیم فصل را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایسنا،ساندرو راسل در گفت‌وگویی با شبکه تلویزیونی (RACL) به ستایش از ویلانووا پرداخت و گفت: نتایج ویلانووا همه را غافلگیر کرد، اما سران باشگاه بارسلونا شگفت زده نشدند، چرا که به خوبی ویلانووا را می‌شناختیم و می‌دانستیم که چه توانایی بالایی در عرصه مربیگری دارد. با این نتایج نشان دادیم که انتخاب ویلانووا تصمیم کاملا درستی بود. در ویلانووا می‌توان نشانه‌های گوآردیولا را یافت. او انگیزه بالایی برای بازگشت به سلامتی کامل دارد و امیدوارم هر چه زودتر سلامت خود را به دست آورد.

رییس باشگاه بارسلونا گفت: مسی را هیچ وقت نمی‌فروشیم. او استعداد بزرگی است. بسیار آرام است و با همه رابطه خوبی دارد. هیچ گاه او را نخواهیم فروخت. امیدواریم که لیو با پیراهن بارسلونا برای همیشه از جهان فوتبال خداحافظی کند.

در این یکی،‌ دو فصل اخیر شایعه‌های زیادی درباره پیوستن نیمار، ستاره برزیلی سانتوس به بارسلونا به گوش رسیده است. اما هنوز این انتقال در هاله‌ای از ابهام است. راسل در پاسخ به احتمال پیوستن نیمار به جمع آبی - اناری‌ها، گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست. قرارداد نیمار با سانتوس در سال 2014 به پایان می‌رسد. باید ببینیم تا آن زمان چه اتفاقی خواهد افتاد. هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

رییس باشگاه بارسلونا در پایان سخنان خود درباره بازگشت آبیدال به میادین گفت: مبارزه آبیدال با بیماری‌اش نشان داد که قدرت فرا عقلی دارد. او به احتمال زیاد قبل از پایان این ماه به میادین بر می‌گردد. آبیدال بار دیگر فوتبالیست خواهد شد و با پیراهن بارسلونا به میدان خواهد رفت. او الگویی برای همه است. آبیدال نشان داد که انسان می‌تواند بر هر چیزی غلبه کند.



نظرات شما عزیزان:

ساعت10:00---27 دی 1391
نگار کیه پاسخ:یه دوست خوب

ساعت21:52---26 دی 1391
سلام عزیزم من از لئونلا هستم وب خوملی داری تبرررررررریک میگم بهت پاسخ:نگاری ممنون

ساعت19:38---26 دی 1391
چه قدر نوضیح می دی عکس بذار افرین دختر خوب

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, | 18:44 | nika messi |